Friday, December 27, 2013

sekolah... sekolah... sekolah...

menghitung hari...
detik demi detik...

x lama lagi, bukak sek... confirm2 dh busy dgn sek, h/w,pengawas,koku... gila!
pagi tadi, aku ckp ngn ibu aq, aku nk pindh, then mak aku ckp. "anis jgn nk ssahkan ibu lax" ok... conclusion... x pindah... tapi, aq ttap x tnag... sebab, bile aq ssek at citu, mcm2 benda akan happen... lebih2 lagi, rumah sukan.. ok, jujur! rumah sukan aku bakal kena pulau...

premis 1:memang turn kitorang
premis 2:sebab kumang(classmate aku. name sebenar dye amirul fikri)
conclusion:memang turn kitorang dengan kumang...

waaaa, lagi berat aku nk masuk SAMTK piki pasal benda nie....pindah!!! pindah!!!
macam berat jer...macam x nak jer...

conclusion! stay je r... lagipun, setahun jer lagi... bersabar... ade hikmahdi sebalik semua nie....

0 comments:

Post a Comment