Saturday, July 9, 2011

dua minggu yang memeritkan...

tension sangat dua minggu nie... rabu minggu pertama, rahsia aku terbongkar yang bahawasanyer aku suke die... 3 hari sebelum balik...aku langsung tak de mood... moody yang amat.... macam bende berlaku at aku...sampai aku dah tak ingat apa yang berlaku... tapi memang memeritkan... sekarang tengah tension cuz orang tu tak wish bufday aku... camne nak wish... orangnyer at sekolah... takpe r... orang nak pekse besar... masa depan die... so,tak pe r..tapi aku tetap tak leyh terima... banyak kali aku sedapkan hati aku agar terima alasan bahawa die nak pekse... tensionnyer aku...harini dye ade perlawanan bola... tak pe r... seandainyer die menang, hadiah bufday aku from budak2 bola... hehehe,, pastikan menang... tapi tak leyh gak r.... aku tetap nak dye wish... penat betul ar..
 aku dah penat dah macam nie... aku stop suke die... wat aku tension jer... dah ar aku so suffer suke dyer.... tolong ar...

0 comments:

Post a Comment