Saturday, June 4, 2011

nasi padang manimbun...

 harini aku pergi sungai besar... pastu dah tiba masa untuk makan tengah hari. so kitorang pilih restoran padang manimbun iaitu nasi campur, lauk ala ala indonesia,nasin padang... selama ni aku baca jer keenakan sambal hijau dalam novel seribu kali sayang, so,harini aku dapat rasa keenakannya... pergh,sedap sangat... pastu aku dapat rasa kulit lembu masak lemak ala indon punyer versi,and banyak lagi ar makanan yang sedap sedap belaka.. walaupun restorannyer agak tersorok sedikit, tapi yang penting, aku nampak dan aku dapat rasa semua makanan padang... pergh sekali masuk mulut, seolah olah aku berada di padang indonesia... tetiba teringin la pulak nak pergi padang... agaknya bila pulak aku dapat pergi padang...merasa masakan padang dah... sekarang nak pergi padang pulak dan nak rasa masakan asli lagi original dengan hasil tangan orang padang... sedap sangat... aku cakap dekat ibu aku, lain kali nak pergi arg... and kalau boleh, nak pergi yang dekat padangnyer... merasa masakan air tangan orang padang itu sendiri... huhuhu....

0 comments:

Post a Comment