Saturday, June 25, 2011

hari diskusi dan silaturahhimi...

Pada 24.06.2011 yang lalu,sekolah agama menengah tanjung karang(merangkap sekolah aku) telah mengadakan hari diskusi dan silaturahimi atau bahasa lainnyer tanda tangan report card... dan aku tetap kena bebel dengan ibu aku walaupun aku dapat nombor yang best... yang sedihnyer guru kelas aku, cikgu suhaimi tak de cuz dyer masuk hospital semalam cuz dyer ade darah beku dalam jantung... so sad.... so yang menggantikan dyer adalah ustazah suraya... pergh sabar giler apabila ustazah ungkit pasal kene denda cuz tak siap kerja seklah haritu....pergh tension jer.... dah r haritu hari yang paling malang dalam hidup aku cuz time tu, kelaz aku kena denda sebanyak 2 kali... yang pertama pagi pagi bute dengan ustazah suraya cuz tak siap kerja... yang ke-2,kene denda dengan cikgu azmeer sebab kelas kotor... kene round dekat 3 kelas... kelas 3 jamaah,1 barakah dengan 5 jamaah... nasib baik tak masuk kelas orang tu.... tu pun cikgu dah nak masuk aku jerit, tak nak, cikgu kelas dak form 1... dan cikgu pun pergi ar kelas 1 barakah... pergh kire selamat r x pergi kelas orang tu... and harini pulak, bape kali aku kuar masuk bilik guru cuz epet(ketua kelas aku) bawak masalah betul r budak sorang nie... bape kali jugak r aku nampak dyer cuz time tu dyer dalam bilik guru...
ergh!!!! menyusah kan aku betul r epet nie... tak semene-mene dyer  anggap aku budak bermasalah kuar masuk bilik guru... dah epet wat malu aku dengan my lovely teacher,teacher shafina...... eishhh... sgguh memalukan.... benci epet..........

0 comments:

Post a Comment